2015. március 20.

Túrótorta málnaszörppel


Szeretem a túrós sütiket. Köszönet így hát a receptért helena26-nak, valamint a Nosalty-nak. :) Vasárnapi édesség lett belőle, és azt kell mondjam, hogy tényleg csak vasárnapi, mert nagyon hamar elfogyott. :) Még az egyébként túrós desszerteket nem kedvelő Nővérem és Sógorom is megdicsérte!


Hozzávalók:
5 tojás, 
16 dkg cukor,
1 csomag vaníliás cukor,
1 csomag sütőpor,
12 dkg búzadara,
50 dkg tehéntúró,
1 citrom reszelt héja,
vaj a tortaforma kikenéséhez,
liszt a tortaformához,
málnaszörp a tálaláshoz


A finomságért az alábbiak szerint jártam el:
A tojásokat a cukorral és a vaníliás cukorral habosra vertem. Hozzáadtam a túrót, a búzadarát, a sütőport, valamint a citrom reszelt héját, jól összekevertem. A tortaformát kivajaztam, kiliszteztem, beleöntöttem a masszát, és 180 fokos sütőben aranysárgára sütöttem. 


Ha kész, a tetejét megszórhatjuk porcukorral, és málnaszörppel tálaljuk. Én Méhes-Mézes málnaszörpöt használtam, mert jól illett a savanykás málna az édes sütihez, de több ízzel is el tudom képzelni. Azt hiszem a csipkeszörp lesz a következő választásom. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése