2018. június 1.

Baba- és gyerekbarát hely: Tüzestál Étterem

Úgy esett, hogy múlt héten nyertem egy általam választott ételt a Tüzestál Étterem nyereményjátékán. Nem tétováztunk, szombaton már el is mentünk, hogy egy ebéd keretén belül elfogyaszthassam nyereményemet. 


Úgy terveztem, hogy kettesben megyünk Imivel, de amikor megtudtam, hogy játszósarok várja a kerthelységben a kis vendégeket, nem volt kérdés, hogy Dorottya is jön velünk.

Nagyon meleg napot fogtunk ki, úgyhogy hűsítő limonádékat rendeltünk az ebéd mellé. Imi cukormenteset választott, amiben a gyümölcsön kívül semmilyen más ízesítés nincs. Megkóstoltam én is az övét, isteni finom volt, tele friss málnával!



Amíg az ebédre vártunk, Dorottya birtokba vette a játékokat. Ez a színes csúszda nagyon tetszett neki. 


A gyerek játszóasztalka mellé is letelepedett a padra (legfelső képen látható), és egyből megtalálta az állatos dominót, és a kirakót. Kaptunk etetőszéket, így a mi asztalunknál is folytathatta a játékot.


Átfutottam az étlapot, és láttam, hogy gyerekmenü is van benne. Dorottya még nem eszik meg egy teljes menüt, de a sült krumplinkból szép adagot elfogyasztott.


Íme az én nyeremény Leone salátám. Nemcsak mutatós, hanem hatalmas adag és nagyon finom volt!


Imi pedig quesadilla-t evett. A Tüzestál Étteremben a magyaros ételek mellett olasz és mexikói fogásokat, különböző hamburgereket is kóstolhatunk. A vegetáriánusokra is gondolnak és azokra is akik csak palacsintát ennének: óriás palacsinták közül is lehet választani, van sós és édes változat is.


Napi menüvel várják a betérőket, és mindig kitalálnak újdonságokat. Nyáron a már említett limonádékon kívül koktélokkal és fagyikelyhekkel hűsíthetik magukat a melegben a vendégek.

A kerthelyiség fedett, így rossz időben sem kell lemondani a szabadban étkezésről. Sportrajongókat is várnak szeretettel, a kihelyezett tévén követhetik az eseményeket. Aki pedig otthon szeretné megkóstolni az általuk kínált finomságokat, házhozszállítással megrendelheti az ételeket.

Érdemes a weboldalukon kívül a Facebook-on is követni az éttermet, hiszen napra készek, az aktuális  napi ajánlatokról ott is tájékoztatják a vendégeket.

Bőséges adagok, finom ízvilág, gyerekbarát vendéglátás. Mi elégedettek voltunk mindennel. Térjetek be hozzájuk ti is!

Tüzestál Étterem


1047 Budapest, Váci út 65
+36 1 369 4453







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése