2017. május 9.

Kolbászos-paprikás tészta

Lassan egy hónapja, hogy elkészítettem ezt pikáns tésztaszószt. Szerencsére semmilyen idény jellegű alapanyag nem kellett hozzá, úgyhogy nem késtem el a recept közzétételével. Bármilyen évszakban megfőzhető, villámgyors vacsora is lehet belőle.



Hozzávalók:
- 1 szál kolbász (csípős is lehet)
- 2 db kápia paprika
- 1 nagy fej hagyma
- 2 gerezd fokhagyma
- 1 kis doboz konzerv paradicsomsűrítmény
- 4 db paradicsom
- chilipaprika
- só
- bors
- olaj
+ kifőzött tészta

A hagymát megtisztítottam, felaprítottam és egy magas falú serpenyőben olajon megpároltam. Hozzáadtam a karikára, majd félbevágott kolbászt, ezt zsírjára sütöttem. Közben belekevertem a csíkokra vágott kápia paprikát, az apróra kockázott paradicsomot és a zúzott fokhagymát. Megsóztam. Lefedve kb. 10-15 percig pároltam, amíg a zöldségek kieresztették levüket, majd hozzákevertem a sűrített paradicsomot. borssal, és apróra vágott chilipaprikával fűszereztem.

További negyed óráig rotyogtattam a szószt, közben kifőztem és leszűrtem a tésztát. Amint elkészült, frissen, forrón tálaltam.



Lehet reszelt sajtot kínálni mellé és természetesen úgy is meg lehet főzni, hogy ne legyen csípős. Ez esetben hagyjuk ki belőle a chilipaprikát.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése